torsdag 13 november 2008

Tack för den här tiden...

... Johan Tornberg. Du är en riktigt bra tränare men som på senaste tiden har kommit lite off-track och inte lett laget som du borde. Därför tycker jag att det är bra att du avgår, kanske bara ta en liten funderare på om det här är det du verkligen vill göra? Fundera på ifall du vill få upp VIK i Elitserien. Du är en man som har gjort mycket gott för VIK, men på senaste tiden har du gjort bort dig rejält. Jag stödjer verkligen inte de personer som har hotat dig, jag tycker själv att det känns pinsamt att kalla mig VIK-supporter ifall det är såhär vi i VIK-support ska bete oss! Eller, det är väl antagligen GSU som ligger bakom det här. Ovanligt. Men nu får vi se vad som händer i framtiden, förmodligen blir det en uppryckning och vi ska klättra i tabellen. Jag vill gärna att du kommer tillbaka när du har tänkt lite grann på vad du ska göra.

ALLT FÖR GULSVART

Inga kommentarer: