tisdag 11 november 2008

Insomnia


Klockan är över 02.00, och jag kommer inte kunna somna förrän klockan fem. Det är jobbigt, jag vill kunna sova. Jag sitter och lyssnar på en massa bra musik och pratar med Angelica. Börjar tänka tillbaka lite grann. Tänk vad osams vi var förut, och tänk om inte jag hade gått fram till dig den där dagen förra året och sagt förlåt för att jag hade varit otrevlig? Då hade vi inte varit vänner idag. Du är en sån underbar människa Angelica, jag älskar alla dina konstiga kommentarer och att jag kan säga allt till dig utan att du tycker att jag är konstig, och du berättar ALDRIG det jag säger till dig för någon annan. Alla borde ha en vän som du! Y

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh linda =)
Du är helt unik.. En vän som DIG borde däremot alla ha.. Jag ÄLSKAR att du gapar å skriker när du är förbannad å visar känslor de SKA man göra :D ALLA borde göra de..
Du är nogden ärligaste människa jag träffat!!
Och jag är så jävla glad att jag lärt känna dej!!
Och du ska veta att ALLT du säger till mig kommer alltid stanna mellan oss =)
Jag kommer att finnas för dej tills den dagen jag sprids ut på hovdestalundsminneslund.
Och de SVÄR jag på =)