onsdag 19 november 2008

Panik knapp

Alltså uttråkad och överenergisk som jag är på grund av för många koppar kaffe, så gick jag in på den nya "ungdomsmottagningen" på internet www.umo.se och kollade runt lite. Det är ganska kul att läsa relationstips från 15 åringar, och hur man bäst gör slut med någon. "Man ska vara ärlig, men inte för ärlig och säga att "du hade sån vidrig fotsvett" liksom". Hmm, ja. Vad ska man säga? Det roliga är att det finns en så kallad "Panikknapp" och jag antar att den är till ifall ens föräldrar kommer in i rummet och man måste lämna sidan fort som attans. Då skickas man vidare till Google. Det skulle vara lite roligt ifall någon skulle hacka den där sidan och göra om Panikknappen så att man kom till en sida med råporr istället för till Google. Någon hackare som är villig att ställa upp?
Idag var jag duktig och gick upp halv elva, jag är stolt över mig själv. Men nu mår jag piss för jag drack för mycket kaffe, hjärtklappning på hög nivå. Jag kanske ska dricka koffeinfritt kaffe istället? Vad ska man göra nu tills tio i fyra då jag ska möta mamma på Bäckby?

Inga kommentarer: