torsdag 27 november 2008

Vart tog snön vägen?

Igår kväll var jag ute och åkte med Maria och snackade skit som vanligt. Det var en massa snö när jag gick och la mig (vid halv fyra imorse, jag missade sista South Park avsnittet), men när jag vaknade (klockan 14.50, herregud) så var det ingen snö ute! Jag förstår inte riktigt vart den tog vägen? Men men, det blir ju lättare att köra bil nu, brumbrum. Haha. Jag har precis hängt tvätt, dammat och plockat undan i mitt rum och så har jag dammsugit hela huset. Det var lite läskigt när jag kom till vardagsrummet eftersom vi bara har 2 små lampor där inne, i fönstret. Så det är nästan helt kolsvart. Buskarna utanför fönstret skrämmer mig när de rör sig, jag tror alltid att det är någon som står utanför då.
Snart kommer min pappa hem, han har varit och besiktigat bilen, den gick säkert inte igenom. Vi ska åka iväg och äta Burger King eftersom mamma har pysselkväll på jobbet idag, och pappa är inte king på att laga mat direkt, bara när han grillar. Jag kom på min mamma med att tjuvröka igår. Eller, hon luktade rök när jag kom hem, så jag sa; Mamma, du är 47, du är lite för gammal för att tjuvröka. Haha. Jag undrar vad jag ska göra ikväll, antingen ska jag och pappa ut och åka runt och kolla på saker som vanligt, eller så ska jag med Erica och Taru till stallet, det visar sig hur det blir!

Inga kommentarer: