onsdag 19 november 2008

Önskelista!

Jag överlevde cykelturen i snöstormen utan att ramla av cykeln, det är ett mirakel! Nu sitter jag och lyssnar på Creedence Clearwater Revivial och knåpar på min önskelista. Den är inte komplett än, men nästan. Men jag kommer alltid på saker i sista sekund också. Det som är så bra är att jag fyller år 2 månader efter julafton så det jag inte får på julafton står kvar på önskelistan till min födelsedag. När jag var liten var det en tävling om vem som hade längts önskelista så bara för att fylla ut min så önskade jag mig päron, äpplen, morötter och så vidare. Det roliga var att jag fick en stor påse päron och en stor påse morötter en gång, sen dess har jag aldrig fyllt ut min önskelista med onödigt skit. Visst att jag har skrivit dit en Dodge Viper och några andra tuffa bilar någongång men det önskar jag mig ju, även fast jag vet att jag aldrig skulle få det, haha. Hittills står det här med på min önskelista;

  • Cheapo Talking Clock, vit eller svart från www.nelly.com
  • Fred Perry sneakers med högt skaft, vita, från Stadium
  • Pengar till tatuering
  • Baggy jeans (om jag hittar några)
  • Biljett till AC/DC
  • En stock Ettan Portion
  • Prison Break säsong 1,2 & 3
  • Sex and the City boxen
  • iPod + högtalare till iPod
  • Playstation 2 eller 3 (spelar ingen roll) med Guitar Hero
  • Björn Borg trosor
  • Presentkort på H&M
  • Den stora bilden på Stiffen som sitter i Rocklundahallen

Inga kommentarer: