måndag 24 november 2008

Jag har glömt min blogg!

Ser nu att jag inte har uppdaterat på 4 dagar, världen går under! Eller inte, men det är roligt att skriva även fast ingen läser, haha. Jag är fortfarande sjuk och har varit det i, vad blir det.. Fyra veckor nu. Så imorgon ska jag ringa doktorn, visst jag har fått hostmedicin och den hjälper faktiskt lite men hostan går ändå inte över. Nu hostar jag slem istället, riktigt äckligt. I fredags var jag hemma hos min syster och städade lite sen spelade vi lite GH, min gitarr dog hela tiden. I lördags blev det hockey med pappa och tre personer från Tjeckien. Det var bara en av dem som snackade engelska och de luktade svett. Riktigt dålig match, förlorade hemma mot Oskarshamn med 1-2. Psykiskt påfrestande med en sån dålig match faktiskt. På kvällen åkte jag hem till min syster med Marre och vi satt och sjöng Lips, riktigt jävla roligt faktiskt. Mycket bättre än Singstar och mickarna blinkade i takt med musiken, teknikens under alltså. Efter att ha hämtat Micke hos Bart så släppte vi av Sandra & Micke på Skiljebo och sen åkte jag och Marre iväg och hämtade Lina, har inte träffat henne sen vi slutade nian, riktigt jävla kul. Vi satt i bilen i Skultuna till kvart över ett och bara snackade. Igår (söndag) blev det bara att slappa hela dagen, sen åkte jag och pappa iväg till IKEA för att han ville köpa en lampa åt mig, men det blev en lysande matta istället. Underbar! Haha. Idag ska jag kanske med Erica till hennes nya häst, eller så blir det att leka med Marre. Vad det än blir så blir det nog roligt. Min nya matta på bilden!

Inga kommentarer: