måndag 24 november 2008

En månad kvar till julafton!

Yes, nu är det bara en månad kvar till julafton! Jag längtar till Kalle Anka, och jag har bara önskat mig bra saker i julklapp, hoppas att jag får något av det jag har önskat mig. Men jag tror inte att jag kommer få en hund, tyvärr. Idag bakade jag och min mamma lussebullar, men jag äter inte sånt. Och mina blir alltid skitfula, jag kommer aldrig kunna göra bra lussebullar tyvärr. Till helgen är det full rulle, inte alkohol dock eftersom jag antagligen kommer gå på pencillin i 10 dagar, men mycket att göra. Det blir dop, vi ska baka pepparkakor (om det blir någon deg kvar när jag har proppat i mig), vi ska sätta upp julgardiner och julstjärnor i fönstrena. Pappa ska sätta upp granen utomhus om vi hittar någon fin. Det blir härlig julstämning. Men så kommer grannarna sätta upp sin julbelysning, då förstörs allting. Hoppas de gör något snyggt i år, förra året såg det helt åt helvete ut. Det kommer åka förbi 100 bilar om dagen ungefär. Spännande. Så om ni vill veta vart jag bor så leta bara efter ett hus med renar på taket, jag bor bredvid dem.

Inga kommentarer: