söndag 16 november 2008

Trött.

Jag är trött, vad ovanligt. Men jag kommer ändå inte kunna somna. De närmsta veckorna kommer vara en pina, när jag ska gå och vänta på svar från Edströmska, jag hoppas verkligen att jag kommer in! Idag väckte min mamma mig klockan halv tre och tyckte att jag skulle gå upp, tur att hon väckte mig annars hade jag missat hockeyn. Det var en seg match, men VIK fick med 2 poäng i alla fall. Det borde varit tre, ni borde ha kört över Sundsvall. Efter matchen och maten åkte jag och träffade min Maria. Vi åkte runt i bilen och snackade en massa skit. Och nu har vi bestämt att vi ska börja träna på Friskis & Svettis, haha. Jag kan inte tänka mig själv som en människa som tränar, men men.. Någongång ska väl vara den första antar jag?
Igår hade jag en mysig kväll med min syster, vi åt en massa onyttigheter men vi kompenserade det genom att dricka vatten istället för cola. Sen spelade vi Guitar Hero, jag vann hela tiden haha. När jag väl kom hem satte jag mig vid datorn och pratade med roliga människor, hade trevliga och konstiga diskussioner och tog några öl. Jag vill ha tillbaka vår fina Thunderbird.

Inga kommentarer: