lördag 19 september 2009

Duschen...

Dags för en dusch snart kanske. Är kluven angående kvällen, ska på bio med min far och sen med till Stockholm. Eller ska jag träffa upp Erica eller nåt annat folk och ta en öl? Jag vet inte riktigt... Det visar sig, måste ändå duscha för jag känner mig så ofräsch. Städat hela huset när man är bakis är ingen bra idé.
Igår hamnade vi hemma hos Dennis, jag och Dennis sov ett tag inne på badrumsgolvet, trött 2.0. Men i alla fall, så skulle alla dra och jag hade ingen aning om hur jag skulle ta mig hem men så skrev jag sms med Christian så han offrade sig och hämtade mig. Smart som jag är glömmer jag mobilen i hans bil när jag väl är hemma, så jag var utan mobilen i typ 14 timmar, hemsk upplevelse. Men den är tillbaka nu.. Så. ja. värt.. huvudvärk!

Inga kommentarer: