onsdag 2 september 2009

Måste bara visa den här bilden från början av 2006. Är det bara jag som tycker att min arm ser sjukt äcklig ut? Det är ju bara ben nästan. I'm so happy att jag inte ser sådär äcklig ut längre, fanns ju alltså en anledning till att de kallade mig plankan och så haha. Och blek och jävlig var man också, men men.. Kollade igenom de gamla bilderna nu från tiden med dem, ni vet vilka jag menar..

Lyssnar på Billy. Först var den underbar för att vi älskade den låten alla fyra, vi gick runt och sjöng på den och hade asroligt som alltid. Men nu när jag lyssnar på den så tänker jag på texten, att det som händer i låten skulle hända oss kunde jag aldrig tro. Jag fick veta en sak i helgen som gjorde mig ledsen och förbannad. Hur fan kan du göra så? Och hur kan din far låtit dig göra så? Och varför drog HAN in dig i det där? Jag vet, det har varit dina beslut men hade du kanske inte umgåtts med dem så skulle det kanske aldrig ha hänt.
Jag hoppas att du inser att du har gjort fel, att det du håller på med är fel och det äcklar mig att höra vad som har hänt med dig. "Han satt och sköt heroin". Det ryktas ju om det... ÄRLIGT TALAT! Du var en av mina närmsta, du lovade att aldrig försvinna. Nu känner du inte ens igen mig genom drogdimman.

Jag säger min Billy, vafan har hänt?

Inga kommentarer: