lördag 26 september 2009

Lifehouse - Storm


Gårdagen var lite stressig men jag kom hem till Erica tillslut. Satt och fixade oss, käkade lite pepparbiff (mumma), sen så tog vi en taxi hem till Skägge på Vallby. Där satt han och Robin och spelade lite Guitar Hero så jag tog en gitarr och spöade skiten ur Robin, haha. Lite senare ramlade även Håkan in... Nu blev det helt plötsligt något roligt skämt i mitt huvud här, han heter Håkan Hellström och han ramlade in och riktiga artisten Håkan Hellström har ju gjort en låt som heter Ramlar? HAHA.

Tillbaka till nåt viktigt, Tobbe kom också lite senare. På något jävla vänster hamnade jag och Robin inne på toaletten för vi hade tydligen djupa diskussioner om något, sen kom Håkan också in på toaletten. Sen kom Erica in.... Sen kom Tobbe in och Skägge var ensam utanför, jag vet inte vad vi gjorde där inne men men, sen så kom grannarna och klagade så vi drog ner på stan, väl där hade vi ingen aning om vad vi skulle göra så vi satt oss på Sigmascenen och snackade skit, drack öl, pratade med några från Holland och lärde dem några VIK ramsor, de skulle gå på matchen mot Malmö på tisdag haha.

Kvällens bravader slutade i min egen varma gosiga säng efter ännu en taxifärd.

Inga kommentarer: