onsdag 30 september 2009

Hope it gives you hell


Jag mår inte bra, men jag har städat mitt rum och har förhoppningsvis fått bort alla baciller. Har legat och gosat i sängen med min lilla älskling, ja, katten alltså! Fast det är ju inte min, det är grannens, men han känns som min. Jag längtar absolut inte till den dagen då vi flyttar, för hur ska han klara sig utan oss? Och hur ska jag klara mig utan honom? Buhu, wäääh.

Ja men men, ikväll ska jag och min syster på någon slags specialkväll på Nordik och hon ska tydligen köpa något mer i Kartelldesignen, det är alltså plast som kostar hur mycket som helst för den som inte visste det.
Dags att göra sig lite fräsch kanske, mjukiskläder och snorig näsa och osminkad är inte direkt det sexigaste som finns kanske så. Blir på bra humör för jag lyssnar på "Dreaming of you" med The Coral.

Inga kommentarer: