tisdag 8 september 2009

It's Lissie bitch!!


Jag och Xana har intressanta diskussioner på MSN. Som vanligt. Först började vi prata om det här med svansar till killar. Som hänger efter en, och det är alltid de killar som man absolut inte vill ha som gör det! Har alltid varit så, kommer väl alltid vara så. En ond cirkel.
En kille hänger efter en tjej som inte vill ha honom för hon vill ha en annan och den killen/tjejen hon vill ha vill inte ha henne för han/hon vill ha en annan och så pågår det i en evighet tills alla tröttnar och tar någon man egentligen inte vill ha bara för att man inte orkar leta längre.

Men det finns undantag, ibland hittar faktiskt två personer varandra och vill ha varandra och ingen annan, det är väl det som kallas kärlek antar jag. Har ju haft turen att uppleva det en gång ^^

Och andra intressanta diskussioner; Jag ska börja kalla mig Lissie, konstant asputa med läpparna för att jag inte har råd att förstora dem, så ska jag köpa en rosa mjukisdräkt men ni får inte härma mig, fast jag vet att alla vill vara som mig!! Ni älskar att hata mig. IT'S LISSIE BITCH! Ska stava som en 5-åring och photoshoppa alla mina bilder så att ni aldrig känner igen mig när ni ser mig på stan eftersom ni tror att jag väger typ... 12 kg. Men men.. Ska iaf inte köra med "mjauu" som alla andra gör. Vill ha nåt eget. MUUUU kanske?

Inga kommentarer: