onsdag 23 september 2009

Everything


Jag sitter och sjunger, som vanligt. Ska nog ta och sova några timmar innan matchen, det äckligt stökiga rummet tar jag hand om imorgon. Idag blev jag så jävla glad för två vänners skull så jag började gråta, haha. What's up with me?
Mysdag med Erica igår så träffade vi Simon & Jugge (?) ute på Ängsö. Jag började grina och skrika för att jävla Jugge skrämde arslet av mig, jävla idiot... Blir arg när jag tänker på det, buhu.... Förresten vi sätter inte foten där igen... Kan bara säga att det var tomt i baksätet och det är omöjligt att jag kan ha sett Ericas spegelbild i backspegeln när vi åkte därifrån. Så.. Ja... Och Erica såg det också.

And how could I stand here with you and not be moved by you?
Would you tell me, how could it be any better than this?

Inga kommentarer: