måndag 14 september 2009

Hero of war

Kör en vanlig...

Fredag; Degade och fixade oss hemma hos Ericas mormor, mycket trevligt. Fick skjuts till Gidde och var hos Twizze hela kvällen med en massa roliga människor, kan ju säga att det kändes mycket konstigt att festa med de man gick i grundskola med, jag kommer aldrig inse att de har växt upp haha. Blev hemskjutsad av Ericas vän och sen ringde Kim och vi pratade en massa om kvällen och jag lyckades somna när vi pratade, haha.


Lördag; Väcktes vid 11.00 av min syster som ville dra med mig ner på stan och jag var på, köpte ett skitsnyggt "linne" eller vafan man ska säga att det var. 13.00 var det dags för presentation av årets uppställning av VIK, riktigt härligt att se <3>
Vid sju var det tänkt att alla skulle komma men då var det bara jag, Sandra och Jossan där. Halv åtta kom väl Tessan och Fia, åtta kom Elli och Petra tror jag. Vi satt där och det var helt tomt på folk, helt plötsligt vällde alla in och vi blev väl ungefär 30 pers i lägenheten.
Som mest var vi 16 personer ute på balkongen. Det var en helt sjuk fest och när jag vaknade på morgonen ihopkrupen på divandelen på Sandras soffa och såg att en Robin låg och sov på golvet bland ölburkar och utspilld öl och chipssmulor, då fattade jag att det var en LYCKAD fest, haha.


Tack alla för en skithärlig helg!!

Inga kommentarer: