tisdag 15 september 2009

Tear it up again....


Jag och Erica var i stallet igår, mycket mysigt och hästarna var gosiga som vanligt, eller som vanligt, det var första gången jag var i just det där stallet och träffade de där hästarna med Livino som är den hästen Erica har hand om var så sjukt snäll och mysig. Hästar har en tendens att bli rädda för mig och jag för dem, men jag har kommit över det så de känner väl att jag inte är nervös eller nåt sånt skit.
Efter stallet fick båda konstiga magkänslor (nej det var inte gaser) så vi gick efter magkänslan och åkte dit den ledde oss. På något sätt kom vi till Björnön, och fick den braiga idén att grilla där men det var ingen som var med på det. Så vi åkte och handlade med min syster sen åkte vi hem till Dennis och glodde på TV. Efter det blev det Ängsö, och jag började grina. För vi gick från kyrkan till slottet och Erica sa typ: Det går några där framme.
Jag trodde inte på henne men såg två mörka figurer och att det lät i gruset, så jag skrek rakt ut och började gråta, Dennis höll typ på att skita ner sig, men sen blev han så jääävla kaxig och tänkte gå genom allén också. Men... Vi åkte hem istället, haha.

Förresten fick jag mitt jävla körkortsgrejsimojssak igår. Iaf, jag har C-kortet, om jag fixar yrkeskompetensgrejen. YEY :D

Inga kommentarer: