söndag 6 september 2009

Helgen;


I fredags blev det BMB med Johan, Alex och Andreas från klassen, det var mycket trevligt. Mycket alkohol, för mycket för en del, haha, ska väl inte skriva för många detaljer här på bloggen men ja. Det var i alla fall skitkul att sitta där och dricka öl, lyssna på coverband... Sen orkade jag inte vara kvar så jag sprang hem till Sandra istället och snackade skit tills Johan kom inragglandes vid tolvtiden. De körde hem mig och jag somnade på 2 röda.
Slapp dag igår, duschade och så sen åkte jag hem till Erica för vi skulle fixa oss (det blev skitsnyggt, tack för hjälpen min babe) så kom Kim och hämtade oss + Taru för då skulle vi hem till Dennis på "inflyttningsfest". Så vi åkte dit och fan vad trevligt det var men sen funderade vi på om vi skulle på fest på Malmaberg eller om vi skulle dra ut till Kims far. Så det blev det sista.. Det blev en sjuk kväll men riktigt rolig. Åkte hem därifrån vid tolv idag efter en "god" natts sömn i en stenhård liten fåtölj. Slappade hos Dennis hela dagen och kollade på en massa skit på TV...

Skön helg, thank you everybody! Och Erica, I love you <3

Inga kommentarer: