söndag 20 september 2009

Sjuk helg

I fredags så var jag och Erica hemma hos Dennis och söp lite, kvällen slutade rätt så tidigt och jag kom hem vid kvart i ett eller någonting sånt men somnade inte förrän vid fyra kanske, satt och beklagade mig för Kim eftersom min mobil inte sov hemma natten mellan fredag/lördag.
Gick upp vid 13.00 i lördags "morse" och väntade på min mobil. Senare på kvällen skulle jag på bio med min far och så skulle vi åka till Sthlm för att hämta mamma & mormor.

Men hur vi än kom fram till det så i alla fall så körde pappa mig hem till Erica vid halv åtta så drog vi på fest med Hassel. Första festen var ju bara störd och vi var där i typ 2 minuter, sen åkte vi hem till Dennis och degade innan färden mot Tillberga började. Väl framme så blev det väl i princip kaos direkt och vi krökade tills vi absolut inte orkade mer. Mycket roliga händelser, "Robin, häng upp dörren, vi ska gå och kissa". Dörren ramlade av ja... Sen när vi väl skulle ta oss hem så var min väska borta, underbart. Så nu är min älsklingströja borta och allt mitt smink. Undrar om den som tog väskan blev besviken när de insåg att den inte innehöll något värdefullt?

Jaja. Hade sjukt jävla roligt med min Erica, du är min andra halva, utan dig vore jag ingenting gumman! Tack alla för en helt störd helg <3

Inga kommentarer: