torsdag 24 september 2009

No one's gonna love you

Lyssnar på mysig höstmusik, som passar in en kväll som denna. Vill bara gosa in mig i en stor stickad kofta och sköna stövlar och gå ut och gå och snacka skit och bli helt röd om kinderna eftersom det är lite kallt ute.
Idag har jag träffat min Emma som jag inte har träffat på si sådär hundra år? Har missat mycket, vi satt och drack kaffe på deras balkong i solen och så snackade vi skit. Det slog mig när jag gick därifrån att vi har blivit vuxna.. Vår syn på kärlek har förändrats, vi inser att allt inte är en dans på rosor även fast man hittar någon man verkligen älskar. Ja, så många tankar flyger runt i min hjärna nu, om hur vi var förr och hur vi är nu. Jag är glad att vi fortfarande har varandra och att vi nästan (?) har tagit oss ur all skit som var förut. Allt är inte alltid perfekt men man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Inga kommentarer: