måndag 5 maj 2008

31 dagar till studenten

Mitt första blogginlägg eller vad man nu ska kalla det och först av allt ska jag berätta vem jag är och vad jag antagligen kommer att skriva om!!

Född -89, beroende av hockey (VIK, finns inget annat lag) och lukten av bensin och bränt gummi, därför hänger jag ofta på stationen tillsammans med mina underbara pojkvän, Christoffer, som jag har varit tillsammans med i över 2 år (hjärta till dig gubben). När vi inte är på stationen så hänger vi ofta hemma hos Robbin och Sandra eller några andra kompisar, det blir ofta så att det blir några öl, Guitar Hero, och när alla har fått i sig tillräckligt mycket åker mikrofonen fram och alla sjunger för fullt.

"Manlig" som jag är så snusar jag, spottar, dricker endast öl, och drömmer om att bli lastbilschaufför och om man har tur kanske jag vinner på Lotto och kan skaffa mig ett helt eget bilstall, den första bilen ska i så fall vara en Eleanor (för er som har sett Gone in 60 Seconds så vet ni vad jag pratar om).

Musiken jag lyssnar på blir väldigt ofta gammal rock, som AC/DC och Iron Maiden och alla andra former av rock, men jag klarar inte av musiken där de bara skriker ut saker man inte hör. Marilyn Manson, Rammstein och Sabaton tillhör också mina favoritband! Även om man inte tror det om mig så brukar jag även lyssna på Kalle Baah och Governor Andy (som dessutom har pussat mig på handen).

Just nu har jag en månad kvar tills jag tar studenten, och tiden efter där är ett mörker, jag har ingen aning om vad jag ska göra! Förhoppningsvis har jag körkort nu innan sommaren, då blir det nog lite roliga resor. En månad till studenten alltså, ungefär 4-5 månader till säsongspremiären <3

Well, den här bloggen blir nog mycket om hockey, bilar, mitt liv och kärleken till min pojkvän, min familj och mina underbara vänner som jag aldrig skulle vilja byta mot någonting i världen!


I never really hated the one true God, but the God of the people I hated

Inga kommentarer: