torsdag 29 maj 2008

En vecka kvar


Tänk vad vindögd man kan se ut, jag funderar på att klippa av en bit av luggen så att man ser mina ögon. Får se hur det blir, ska nog i alla fall satsa på hellugg. Om en vecka står jag på vagnen och skriker, om en vecka tar jag studenten. Efter två och ett halvt år tillsammans med massa underbara människor, och en massa idioter också för den delen. Det spelar ingen roll hur mycket min klass gnäller, det kommer alltid finnas personer jag tycker mindre om, haha. Jag har gått i skolan i tolv år, och inte fan kommer jag ihåg nånting vettigt för det. Behöver man kunna en massa historia för att köra lastbil? Nej. Men nu är det i alla fall ingen mer skola!! Imorgon är det ledigt, junitrofén är på måndag, på tisdag är det nog ledigt, på onsdagen är det studentlunch och på torsdag är det supa = studenten!!
Sjungom studentens lyckliga dag
låtom oss fröjdas i ungdomens vår
Än klappar hjärtat med friska slag
Och den ljusnande framtid är vår!

Inga kommentarer: