fredag 9 maj 2008

Helg och nice väder ^^

Då var det helg då, äntligen! Det har varit en lång vecka, eftersom jag gick i skolan idag också, suck. Men dansen blir bra i alla fall, den till utklädnasshowen, det är inte alla som har en egen koreograf ;) Men jag höll dock på att dö när jag cyklade till skolan runt tjugo i ett idag, det var 27 grader i skuggan då.. PEPP!
Just nu sitter jag och väntar på att Crille ska komma hit, och att pappa ska komma hem och börja med maten för jag är jättehungrig. Det blir grillat... Undrar vad som händer ikväll, vi ska i alla fall hämta mamma senare. Det är så jobbigt att m & p aldrig är borta samtidigt, det är alltid någon hemma. Typiskt, eftersom jag är sugen på en kubb och grillkväll här hemma med folk. Det får väl bli en annan gång, suck.


Imorgon blir det antagligen Parken Zoo (?) med Crille, Sandra & Robbin. Skulle vara nice, har inte varit där på flera år. Och så kan man ju sätta sig i solen och ta en glass eller två om man tröttnar på att gå runt och kolla på valrossar och så vidare.

Nu ska jag kolla på Simpsons på tv!!

Kärlek till alla mina nära & kära <3

Inga kommentarer: