tisdag 6 maj 2008

en kväll i Ramnäs

Igår kväll efter kvällsmaten, åkte jag och Crille hem till Robbin och Sandra, som vanligt då! Väl framme där bestämde vi oss för att åka ut till Johanna, Kristian och barnen ute i Ramnäs för att grilla lite grann. Så vi åkte förbi Ica MAXI på Erikslund <3>

Just nu borde jag ta mig själv i kragen och skriva svenskatalet, läsa ut boken 1984 av George Orwell och sen plugga till det där jävla religionsprovet som jag har imorgon. Jag orkar inte med skolan nu, men efter den här veckan är det bara tre saker kvar att göra!!

Funderar på att åka till Paolo och träna någongång nästa vecka, jag kan inte ha det såhär med min rygg. Den tar död på mig snart. Enligt "läkarna" så är det min scolios som gör att jag har såhär ont, men jag har alltid haft scolios och det har aldrig varit såhär dåligt som det har varit det här senaste året. Jag blir tokig, det är inte scoliosen! Jag måste få veta vad det är, det kanske går att bota, operera på något sätt.

Nej nu ska jag försöka gå och göra någon nytta och käka lite kalla fläskkotletter!

One of these days, I'm gonna change my evil ways

Inga kommentarer: