måndag 12 maj 2008

Helgen!!

Lördag;
En wunderbar dag, haha. Vid 12.00 gick bilen mot Eskilstuna och Parken Zoo med Crille, Robbin och Sandra. Det var dövarmt ute och jag fick värmeslag när vi stod i kön för att köpa hamburgare, men efter mycket vatten så mådde jag bra igen och vi kunde gå ut och kolla på djuren igen. Sandra och jag gick in till getterna också, det är ju det bästa, att få klappa djuren!! Kanske vill man inte klappa en stor jävla struts till exempel men men..


På kvällen drog vi hem till Robbin och Sandra för att grilla korv och titta på hockeyn, Sam & Haga var också där. Sverige förlorade tyvärr med 3-2, jävla skit. Jag hade satsat på 4-2 till Sverige, men istället var det Sam som vann pengarna. Vid kanske halv två eller någonting så åkte vi hem till Rönnby.

Söndag;
Tråkdag. Åkte runt med pappa till Öster Mälarstrand till exempel och fick en mjukglass. Jag skulle försöka plugga lite men det gick inte så bra. Kollade på hockeyn inatt också men bara första perioden, sen däckade jag.

Och idag är det måndag och jag var tydligen ledig idag eftersom Helena skulle på något möte, riktigt skönt. För nu hinner jag städa mitt rum noga i lugn och ro, ta en snus eller två, dunka hög volym på min stereo. 15.40 har jag körlektion med Sammie på Gruvegårds. Har insett att det inte ens är 2 månader sen jag bokade min första körlektion (körde förra året också men jag tog upp det igen för mindre än 2 månader sen) men ändå har jag redan klarat teorin och jag ska prata med Sammie idag och boka halkan. När jag väl vet när jag har den så kan jag ju ringa och boka uppkörning också, för det är ju inte många som kuggar halkan? Men jag kommer säkert lyckas med det ändå.

Jag ska försöka få religionen, psykologin och historian gjord i alla fall. Det är det viktigaste för det ska vara en massa sidor som jag inte orkar skriva för hand, engelskan och andra saker kan jag göra för hand eller på någon annans dator lite fort.

Nej nu ska jag faktiskt ta och städa lite grann, ovanligt?

TA AV DIG DIN TRUCKERKEPS!

Inga kommentarer: