onsdag 7 maj 2008

Vad håller Tre Kronor på med?

Hur lyckas man få två matchstraff på ungefär 3 minuter? Och varför åkte Liv runt som en jäkla handske och fumlade med pucken? Usch. Blev en förlust, BARA för att jag hade spelat på matchen såklart. Inga pengar för mig inte, attans. Jag hoppas på en förbättring nu när Henke kommer och ställer sig i mål nästa match, vi ska ta VM-guld i år gubbar!

Jag och pappa var ute på en turné idag och köpte hårfärg till mig och spelade på lite matcher, killen i kassan kollade leg på mig för att se att jag verkligen var 18 år och fick spela, haha! Han trodde att pappa "köpte ut" spel åt mig. Sen åkte vi iväg till Gulab Thai och skulle köpa mat men jag tyckte det såg så jävla äckligt ut på det där stället, plus att jag såg att personalen satt där bakom och petade varandra i håret. Såg ut som att de letade löss som apor gör, usch!! Då blev det Spicy Hot istället, och självklart lite friterad kyckligfilé med ris! Jag blev mätt som en gris och mamma ville spara lite mat till mig ifall jag blev hungrig senare ikväll, då sa jag: "Jag kommer inte äta mer, klockan är ju tio över sju... TIO ÖVER SJU? HELVETE!! HOCKEYN", sen sprang jag ut i vardagsrummet bara för att bli besviken över att Sverige låg under med 1-0...

Färgade håret och har försökt plugga lite, skriva religionsarbetet och så vidare. Men det har inte gått så bra, fast det ska ju ändå vara inne nästa vecka.

Nu ska jag gå och kolla på Die Hard, eller spela Chuzzle.

When I was just a baby, my mom told me; "Son, always be a good boy, don't ever play with gun's". But I shot a man in Reno, just to watch him die.

Inga kommentarer: