torsdag 8 maj 2008

Övningskör

Idag hämtade min mamma upp mig från skolan, fast det var nära att hon vägrade eftersom solen sken och hon ville sola istället. Jag tog över ratten och styrde bilen mot Surahammar där vi hämtade några dynor åt mormor, skitfula och jättedyra. Efter Surahammar åkte vi mot Hälla Shopping eftersom jag hade sett ett par jättefina skor där, men de var tyvärr fula i verkligheten så jag har fortfarande inte några skor till studentkvällen. Plus att ingen affär där ute hade en vanlig vit kofta, suck. Vi tog en korv på Maxi och sen åkte vi till Bäckby för att dumpa dynorna hos mormor. Där träffade vi världens fetaste hund, Emma. Hon har cirka 5 cm höga ben och ungefär 10 valkar. Allvarligt talat, övergödd hund. Stackarn...


Direkt efter det så ringde pappa och ville ha skjuts hem från jobbet så jag fick åka tvärs över hela stan igen bara för att plocka upp latmasken som inte ville ta bussen hem *blink* Men nu har jag i alla fall varit duktig sen jag kom hem, jag har gjort svenskatalet tills imorgon plus skrivit PM till det också. Och så har jag skrivit ut brevet som jag ska skicka till G-Star också, så imorgon postar jag det och jag hoppas på svar senast nästa fredag annars blir jag arg!

for you, i'd bleed myself dry




Inga kommentarer: