onsdag 28 maj 2008

Konstig dag!


Onsdag 28/5:

Idag har jag lyckats med konsten att bli full (eller berusad, var inte dyng ju!), och "bakis" samma dag. Det är ingenting jag rekommenderar. Plus att jag är på väg att bli sjuk, har ont i hela min kropp, det är mest mina ben som krånglar. Usch.. Snörvlar och hostar och så vidare.


Jag fick inte vara med på showen idag, kul.. 300 spänn på en ful dräkt helt åt helvete, tack så mycket. Teknikarna vann, och om ingen vet vad jag menar så är det en utklädnadsshow för alla treor på gymnasiet i Västerås. Senare drog vi ner till Vasaparken & drack öl. Jag kom hem vid halv fem och somnade halv sex, var uppe en kvart och åt mat sen somnade jag om till tio. Jag tror inte att jag mår så himla bra faktiskt. Men vad gör det! Är nog för att jag fick nattligt besök inatt vid klockan tre.

Imorgon blir det nog ingen skola för mig! För det första så har jag ingen aning om när vi börjar, för det andra ska vi bara prata betyg och för det tredje så pallar nog inte min kropp att cykla till skolan imorgon, det gör för ont! Kanske ska sova ut, eller hjälpa mamma att städa. Undrar om hon har bilen imorgon? Hmm..


Ja, vi får se hur det blir. Min älskling är på fest nu, han är dyngrak. Haha!


Johnny Cash är kungen, <3

Inga kommentarer: