onsdag 7 maj 2008

Irriterande dag

Bra jobbat Linda. Jag pluggade arslet av mig igår kväll medan Crille låg och sov, bara för att jag skulle göra omprov i religion och få godkänt. Men det gick åt helvete ändå! Det enda bra som kom ur det var att jag övertalade min religionslärare om att jag ska få göra en uppsats istället om kristendom och judendom!

Sen började svenskan, och vi diskuterade om boken. Som jag inte ens hade läst klart, har läst ungefär 50 sidor i den men det gick rätt bra ändå, det var bara att hålla med alla andra och förvirra läraren. Men jag tror att jag kommer få godkänt i svenska ändå, hon är nog lite kär i mig för hon tar alltid på mig, liksom kramar om mig, tar mig på handen och så vidare. Lite läskigt men men... Skulle läsa ett tal också men det hade jag inte HELLER gjort så att det får jag göra på fredag med Sampe och Robin istället.

Så idag har jag i alla fall gjort min läsdagbok och börjat lite på mitt tal, jag ska snart börja med religionsarbetet och det kommer nog att gå bra. Bara jag får godkänt är jag nöjd!

Nej nu ska jag gå och ta en chokladboll, plugga vidare och vila upp mig inför hockeyn ikväll! Härligt att Henke ska stå i mål antagligen alla matcher efter den ikväll!!

Btw, jag och Crille har varit tillsammans i 2 år och 2 månader idag, du betyder allt och mycket mer <3


Inga kommentarer: