söndag 25 maj 2008

Morsdag!

Idag är det alla mammors dag, och min mamma är bäst i hela världen. Visst, vi bråkar ibland och är inte alltid överens. Och hon kan ibland störa sig på mina val i livet, men sen i onsdags när vi bråkade så är allt prima!! Min mamma är bäst i hela jävla världen, bara så ni vet!

Jag älskar dig mamma <3


i hela mitt liv har du sett till mitt bästa, jag vet att jag haft mer tur än de flesta. Att ha en mamma som du med all kärlek du ger, jag är så stolt över dig och vill att världen ska se - allt du offrat för att jag ska må bra, jag hoppas att du aldrig ångrat dina val. Du gav mig liv, nu är jag skyldig dig mitt, men vad jag än gör blir vi aldrig kvitt. Om jag nånsin gjort dig illa - jag skäms i så fall, jag skadar hellre mig själv innan du blir sårad. min musik har nog blivit min tröst, varje tår på din kind är en kniv i mitt bröst. Jag är så dum som sätter mina känslor i ord, för hur jag än säger dem så blir det aldrig nog <3



ps. grattis på din & pappas bröllopsdag! ni är de bästa föräldrarna man kan ha, jag älskar er!

Inga kommentarer: