onsdag 20 maj 2009

Cheek to cheek


Klockan är kvart i elva, den 20:onde maj. Jag har NAMNSDAG idag. Karolina. Men jag vet fortfarande inte om jag heter Karolina med C eller K, haha. Har namnsdag den 20:onde juni och 20:onde juli också. Det är rätt enkelt att komma ihåg faktiskt. Jag har redan hunnit vara i skolan och gjort omprov. Men det jag hade pluggat till var jag bara 2 poäng från godkänt så jag slapp göra om hela provet, fick bara rätta till mina svar lite grann, bara på styrsystemet så jag fick 2 poäng till. Sen åkte jag och min syster och solade. Jag började må sjukt illa i solariet så efter mina 15 minuter i värmen sprang jag in på toan, trodde att jag skulle spy men icke.. Ikväll blir det bio, ska nog sova ett tag innan så att jag är pigg och orkar vara vaken hela filmen haha. Ska åka och handla med mamma också, ska tigga till mig något gott eftersom jag har namnsdag, haha.

Ska sluta äta choklad btw, har insett att det inte är bra när man är laktosintolerant. Nej nu ska jag sjunga lite.

Inga kommentarer: