lördag 23 maj 2009

Kontakt från andra sidan


I torsdags var jag och Crille i Sala på seans. Jag satt och hoppades att jag skulle få kontakt. Eller att Christian skulle få kontakt med någon åt mig. Men när den första timmen var avklarad och det var dags för fika hade jag fortfarande inte hört något. Efter fikat var det dags för frågostund. Alla hade en massa frågor och till slut frågade jag om han kunde se ifall jag hade någon med mig. Men han sa att ja, visst, alla har någon med sig men det betyder inte att jag förstår vem det är. Det gick några frågor till sen frågade jag ifall andar kunde komma till en i sömnen och Tårtans pappa började säga: BINGO BINGO! Berätta vad som har hänt..
Så jag berättade att jag hade drömt att morfar kom till mig och sa att allt var bra, att jag inte behövde vara ledsen mer. Det hände några veckor efter hans död. Då sa han BINGO BINGO igen. Så berättade han att min morfar var där, han hade väntat på att jag skulle fråga det. Jag hade inte inbillat mig, det var min morfar som kom till mig i drömmen.
Sen så berättade han att min morfar älskade mig, han sa att när jag var klar med en del i skolan var jag inte klar med allt. Sen efter skolan var det dags för barn men jag skulle nog ha svårt att föda naturligt, han sa det samtidigt som han höll sig för ryggen.
Han sa att ibland känns det som att nån värme kommer, som att någon försöker krama mig. Det var min morfar som svepte sina änglavingar om mig. Så skulle jag hälsa mamma och mormor men på ett fint sätt.
Jag skulle även få ett barn, en vilding med mycket känslor som jag skulle ha det jobbigt med, haha. Ja..
Ni som inte tror på det behöver inte göra det, men jag tror det. För han sa saker som han inte kunde veta. Tårarna bara rann på mig. Jag ska dit igen, eller ta en privatsittning.

Inga kommentarer: