tisdag 26 maj 2009

Love and understanding

Igår var jag och Crille i hans lägenhet ett bra tag. Försökte skruva ihop ett jävla vitrinskåp i glas från IKEA. Det var det värsta jag någonsin har varit med om. Det saknades alltid en millimeter hur vi än gjorde. Efter två timmar fick vi ihop skiten. Idag bar vi dit lite mer saker.
Har även kört lastbil idag, gulingen. Fick köra med Jensen. Kul. Helt död efter dagen så Crille fick komma och hämta mig, blev så jäkla lycklig när jag äntligen fick ta av mig skorna! Nu känns mina fötter helt döda. Som att man har gått en hel dag i Sthlm, någon måste förstå vad jag menar. Har precis knäppt en Koff. Imorgon blir det nog fiske. På lördag är det examensfest för Cissi :) Hoppas att Cissi är social mot mig eftersom jag typ inte kommer känna en käft där, inte ens Tessan och Kiwi kommer vara där så... Hoppas på bra väder bara. Imorgon och på torsdag ska vi ha "Hälsa och kost" i skolan. Suck. Nån kärring ska föreläsa.

Nu ska jag nog snart hoppa in i duschen så jag är klar tills HK börjar.

Inga kommentarer: