onsdag 20 maj 2009

Som av en drog, jag är helt fast..


Det börjar se rätt bra ut inför nästa säsong, Eriksson från HV71, Ribbenstrand, Helmersson, Forsberg från MODO, Valdix och Johansson. Plus att det finns några starka kämpar kvar från förra säsongen. Det suger dock att det blir Thalberg och Jensa i kassen. Thalberg är ju förvisso skitbra när han är i sin toppform, jag gillar att han blir kvar. Men JENSA?! Ärligt talat. Jensa... Killen började gråta när han hade släppt in för många mål i en match? Det gör man inte. Bit ihop, ta det som en man och visa att du vill ha revanch. Nä, det känns inte bra att ha honom. GE OSS BOHMAN! Varför ska han spela i Arboga? Ja ja. Det visar sig hur det går, den här säsongen blir det inte bara två starka spelare som laget kretsar runt, det känns mer som att det kommer bli en enhet. Nu går jag bara och väntar på att de ska signa Stiffen för några säsonger till.
Fan vad jag längtar tills säsongen börjar, Leksand hemma den 16:onde september. Nedräkningen kan börja, haha.


SOM AV EN DROG, JAG ÄR HELT FAST
ALLTING ÄR GULSVART DAG SOM NATT
DET ÄR MITT LAG, DET ÄR MIN SJÄL
JAG KOMMER ALLTID HÅLLA GULSVART KÄRT

Inga kommentarer: