tisdag 19 maj 2009

Pluggar.

Ja, jag sitter och pluggar jag. Funderar på att fixa något att äta, är så jävla sugen på Sweet chili kyckling gryta. Ja. Långt ord men förbannat gott, tyvärr hittar jag inget i frysen så det är väl slut. Får väl fixa våfflor men jag ORKAR inte, det är så degigt och jag får ont i magen och så kan man ju inte ha det. Fick reda på att Crille ska dra till Sthlm med the Klemets family för att kolla på Buddy Holly musikalen. Lite smågay men men, haha. Jag har aldrig varit på musikal, undrar om det är roligt? Hmm.. Ja. HUNGRIG! Måste plugga. Funderar på att sluta snusa nu direkt istället så jag slipper göra av med pengarna jag har kvar på snus. Eller... Ja.. Vi får se hur det går. Hälso-Linda. Typ. Ska inte käka så mycket chips heller faktiskt. Ja.... Så att... Imorgon har jag namnsdag, weii. Grattis till mig. Osammanhängande inlägg, men ja, vem faan läser?

Hörs då...

Inga kommentarer: