söndag 17 maj 2009

Oh...

Helgen då? I fredags tog vi det bara lugnt, jag var så sjukt trött så jag somnade på två röda när vi kom hem på natten, vi var hos Bengan och chillade. I lördags så tog vi det bara lugnt på dagen sen blev det 20-årsfest hemma hos Likki och Angelika. Otippat att Likki skulle däcka först hehe. Men vi hade kul ändå, Malin ska hjälpa mig att bli blond igen!
Somnade vid fem imorse och vaknade tolv, har storstädat hela rummet, så sjukt jobbigt. Nu har jag precis käkat och berättat för hela familjen att den första juni så ska jag försöka sluta snusa, så de måste hjälpa mig och så vidare och förstå att jag kommer vara tokig de första dagarna.

Den här veckan blir det nog fullt upp. Ska plugga, plugga, plugga.. På onsdag ska jag gå på bio med min pappa och på torsdag ska jag på seans. Kan bli rätt spännande tror jag... Orkar inte skriva mer nu...

Hörs då //Lindeberg

Inga kommentarer: