torsdag 14 maj 2009

Hard day

Har haft en jäkla föreläsning om vikter, axel och boggitryck osv. Det var lite svårt att fatta men läser man bara på det så ska det nog inte vara så svårt att få in i lilla hjärnan. Mamma och mormor kom och hämtade mig i skolan och körde hem mig, de skulle köpa några blommor och jag orkade inte följa med. Så här sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka och handla.
Nästa onsdag ska jag och pappa gå på Änglar och Demoner, jag längtar verkligen! DaVinci-koden var ju sjukt bra, hoppas på att den här också är lika bra. Men i övrigt blir det plugg plugg plugg!! Måste verkligen göra det. Påminn mig ifall jag skulle glömma bort det...
Men på lördag är det fest, jag längtar verkligen. Hoppas bara inte att Crille blir sjuk för han ringde för ett tag sen och sa att han inte mådde bra, stackars <3>
Btw, mina skor kom idag!!

Hörs då //Lindeberg

PS. SJUKT BRA LÅT http://www.youtube.com/watch?v=aRK5vLUYLmg

Inga kommentarer: