onsdag 20 maj 2009





Jag har haft en mycket trevlig kväll med min pappa. Vi åkte ner på stan vid sju, hämtade ut biljetterna sen åt vi på Spicy Hot, vi har underskattat deras snabbhet. 19.35 var vi klara och det var 55 minuter kvar tills filmen skulle börja. Så vi tog ett varv genom stan, sen till Vasaparken, ner vid Östra Hamnen, över tunneln på Stationen och sen till bion. Kollade på några nya bänkar de har satt upp. Jag gick på den upphöjda grejen i tunneln mot hamnen, jag börjar nog bli för gammal/lång för det. Trodde att jag skulle slå i huvudet. Bilden överst föreställer en glad Linda som kom ut levande och utan en enda spindel i sikte. Haha. Jag bjuder på den.
Änglar och Demoner var en sjukt bra film som jag gärna vill se om igen, slutet var dock lite överdrivet tycker jag men den var riktigt bra ändå. Funderar på att läsa boken nu och sen gå och längta tills man kan köpa filmen på DVD. (Oh, old school, alla kör väl Blue-Ray nu för tiden). Men ja, bra kväll, jag älskar dig pappa!!

Inga kommentarer: