fredag 1 maj 2009

1:a maj


Idag är det första maj och underbart väder! Det var en skön kväll igår, jag tog två öl till hockeyn och sen blev det mat. Efter maten åkte vi ut till Tidö-Lindö men det sög för det var nästan inte en käft där. Inga lotterier hade de heller, riktigt dåligt. När vi kom hem vid halv nio så satt jag vid datorn ett tag, jag blev förvånad över att så många var hemma. Efter det blev det att kolla på Rain Man, jag tog en öl men drack aldrig upp den för det var inte gott, så jag tog en cola istället. Sen kom Crille och hämtade mig, vi gled runt lite för att leta folk att umgås med, men det gick inte bra så vi åkte hem igen.

Vid tolv ringde Tabben, så vi fick åka till akuten och hålla honom sällskap, dumfan hade tagit bort sina stygn själv så det hade börjat blöda. Vi satt där i 2 timmar ungefär utan att han fick hjälp. Vi låg i sofforna och läste Allers och berättade roliga historier och gissade vad alla som kom in hade gjort, haha. Men vi tröttnade så jag och Crille gled hem, jag somnade på två röda tror jag. Idag tog jag bussen hem, så har jag legat och stekt i solen med mamma. Cyklade till SH för att köpa tidningen och en glass också, men jag räknade fel på pengar så jag trodde inte jag hade råd med en Daim-strut så jag köpte en Twister istället. Sen kom jag på att jag hade haft råd, så jag blev lite ledsen. Men jag är lite brun i alla fall! Schtek.
Babe är i Sala och jag tror han kommer vara där över natten, så ikväll blir det att chilla med mor & far. Som vanligt. Jag är så jävla trött...


Hörs då //Pepparkakan Lindeberg

Inga kommentarer: