tisdag 19 maj 2009

Hang-out med pappa


Jafan. Pappa kom hem vid kvart över fem och då drog vi iväg och kollade på bilar. Fanns ingen snygg. Pappa vill ha en Toyota Corolla, jag vill ha en Golf. Fanns en läcker igår när vi kollade men neej pappa ville inte ha röd. Efter det drog vi till Hallsta och gled runt där ett bra tag kändes det som, genom hela Hallsta. När vi åkte därifrån insåg vi att vi bara hade vart där i ungefär 25 minuter. Och hade redan hunnit åka igenom allting, haha. När vi kom in till stan insåg vi att vi inte ville ha korvstroganoff till kvällsmat så vi gled förbi BK och käkade. Sen tog vi ett varv genom stan och sen till tysken. Jag hittade en svinbra kamera. Hatar den jag har nu. Sälja den kanske? 800 spänn. Men nu ska jag fortsätta plugga tills Hell's Kitchen börjar klockan 22.00.

Imorgon ska jag OCKSÅ umgås med min pappa, BIO & Spicy Hot <3

Inga kommentarer: