torsdag 30 april 2009

Valborg!

Idag är det Valborg och alla ska ut och supa arslet av sig. Men inte jag, Crille jobbar och Sandra och Robbin som oftast har festerna annars har ju sin lilla pojke att ta hand om :) men det gör inte mig någonting, jag ska alldeles strax till bolaget och inhandla lite öl. Kvart över fyra är det Sverige - Ryssland, får inte missa det! Sen ska vi väl äta och framåt åtta ska jag, mamma och pappa ut till Tidö-Lindö för att kolla på brasan och köpa lotter. Jag började halv nio idag, slutade 08.40 när jag var klar med provet. Det gick faktiskt bra och var ganska lätt. Efteråt så orkade jag inte ta bussen hem så jag åkte hem med Kåberg, hahahahahahaha. Jag ska nog snart duscha, fast jag kanske ska sova ett tag till först. Jag är så osannolikt trött så ni förstår inte.

Jaja, happy valborg på er!!

Hörs då //Lindeberg

Inga kommentarer: