fredag 17 april 2009

Bira bira bira, bärs bärs bärs!


okej, det har funnits andra
men jag vet vi är gjorda för varandra
inget mer spanande på shots och vin
det är bara du som gör mig riktigt fin
i denna låt är det dig jag vill hylla
- för alla helger du lyckats förgylla

Mja, Lindeberg har testat en ny öl. Falcon Ekologisk. Den får faktiskt 7 av 10 i poäng även fast det var en hyfsat ljus öl så var den inte blaskig. Men min kära 1856 Mörk, var inte ledsen, jag har ju 3 av dig i kylen. Plus 3 Grolch (stavning?). Jävligt läcker burk till Falcon Ekologisk, om någon ska köpa någon rå bil till mig någongång så är vill jag ha den svarta grunden med flames i den grönaktiga färgen, och sen möööjligtvis något läckert med den guldiga färgen, haha. Det blir tv med mor & far tills Crille slutar sen ska vi glida ner på stationen.

Inga kommentarer: