onsdag 22 april 2009

Highway to hell


Jag spyr snart på tungboken men det är väl så det ska vara när man pluggar, man måste bara komma över den där fasen då man vill bränna, slänga, riva sönder och spy på just det man pluggar till. Efter det går det nog bra? Men nu har jag sådan jävla kaffekick (koffeinkick) så mitt hjärta går på högvarv, det är ungefär som när jag ser Crille fast då är det ju en behaglig känsla. Nu rusar hjärtat bara för att liksom.. Lyssnar på AC/DC på hög volym och tänker att: Det är bara några prov kvar, några veckor kvar, några jobbiga föreläsningar och möjligtvis en uppkörning tills jag får se AC/DC live på Ullevi. Puh.. Peppa!!! Nä nu ska jag ge mig in i tungboken igen, och jag är så jävla glad att jag ägde sönder Jensen på MSN idag. Don't bråka with me. FU!

It's a long way to the top if you wanna rock'n'roll
Hörs då //Rocker-Lindeberg

Inga kommentarer: