fredag 10 april 2009

Glad Påsk!


Jag var uppe med tuppen imorse. Eller ja, för mig var det tidigt. 09.00 gick jag upp och möttes av Affe, Kicki och världens bästa pappa ute i köket för de skulle iväg och spela golf. Sen vid halv tio drog jag iväg och hämtade systra mi för att vi skulle sola. När vi hade solat klart ville jag visa henne en rondell med pilar som visade vart man skulle köra, hon håller på och tar körkort och hennes lärare (min gamla, Angelicas lärare) är förjävligt dålig på att lära ut. Men tydligen hade Micke eller mamma eller någon redan visat henne hur man skulle köra där så vi åkte till Ica och handlade istället. Efter att jag åkt därifrån så åkte jag till Sandra & Robbin för jag glömde mina solglasögon där när vi hälsade på Lucas i måndags. Idag var inte Lucas på så bra humör tror jag, men det var trevligt att träffa dem ändå, sitta och snacka lite skit.
Sen gled jag hemåt, tog småvägar med öppet fönster och dunkade Rammstein på högsta volym, fan vad jag är cool. Not. Men ändå, SOMMAR! Kokade kaffe när jag kom hem och satte mig ute med mamma och drack. Nu har pappa, Kicki och Affe precis kommit hem och Affe ska göra lunch. Han kommer väl göra något udda som vanligt, men jag ska i alla fall smaka för det brukar faktiskt bli rätt gott. Önskar att han kunde göra sitt dillkött istället, så jäkla gott. Jag hatar det egentligen men Affe lagar så jävla god mat.
Nu ska jag fräscha till mig lite sen blir det nog mat, kurrkurr i magen.


Hörs då //Lindeberg

Inga kommentarer: