onsdag 1 april 2009

Skola = HEAVEN!!


Just nu känns det så i alla fall, jag är på så fruktansvärt bra humör idag! Jag ringde nyss CSN och jag får mina pengar imorgon, rik tant, wowowoooo. Jag hade även omprov på kör&vilotider + yrkesmässig trafik idag och det gick svinbra, förutom typ en fråga. Godkänt? HOPPAS! Jag fick även veta att jag INTE behöver göra om hela provet på kraftöverföring och styrsystem eftersom jag bara var 2 poäng från godkänt. Skolan känns så mycket lättare nu när jag berättade för mamma i måndags om hur jobbigt det kändes med alla omprov och så, men familjen och Crille hjälper mig att plugga. Crille förhörde mig igår och jag pluggade i typ 4 timmar även fast det var bra program på tv!
Det som är lite tråkigt är ju att vi måste byta lärare igen, antagligen. Zana är trött på oss sa han, eller det lät som han sa det. Hur många gånger ska vi behöva byta egentligen? Och en annan sak är att jag gick på pappas jäkla aprilskämt. Jag ringde honom för att fråga om vi skulle åka till Eskilstuna på fredag för att han hade sagt till mamma att vi skulle det, jag hade ingen aning om det. Sen så blev samtalet såhär;


P; Jag sitter i bilen på väg till Sthlm nu.
L; Ööööh varför då?
P; Jag har ringt på en annons...
L; Om vad? Golfklubbor?
P; Neej en Honda Civiv -07a så jag ska åka och kolla på den
L; Ah fan vad coolt! *skitglad för att kanske slippa skruttforden*
P; APRIL APRIL!! HAHAHAHHAHAHAHHA
L; Men vafan. *jätteledsen för jag måste dras med skruttforden*

EVIIIIL! Men jag är glad. Jag dricker kaffe och ska glo runt här ett tag sen ska jag faktiskt, hör och häpna, PLUGGA!

Hörs då //Lindeberg

Inga kommentarer: