onsdag 22 april 2009

Forever and beyond

Ah, rubriken är tagen från en av Limpans låtar men men.. Det gick inte så bra att sova inatt, jag somnade väl vid 03.00 eller något åt det hållet, hade så fruktansvärt ont i ryggen så jag funderade på att gå upp och göra något vettigt istället för att ligga och stirra i taket i mitt mörka rum. Vaknade till imorse när Crille drog men jag somnade lika hårt igen. Jag hade ställt min nya väckarklocka på halv elva för att jag skulle vara uppe i tid, vaknade en minut innan den ringde så jag kunde inte kolla att jag verkligen skulle vakna av den, suck. Har precis tagit en dusch och en kopp kaffe och nu ska jag precis öppna tungboken, igen.. Puh.
St Louis blev utslagna inatt, så jag hoppas på att Bulan ska få spela i VM som börjar nu på fredag! Det skulle vara grymt.. Förresten, Poppe (ena halvan av vår tränarduo) ska antagligen till Södertälje som tränare. Tråkigt för det var Poppe jag gillade..


Som av en drog, jag är helt fast

Inga kommentarer: