torsdag 2 april 2009

What I've done..


Jag är lite förbannad men inte så mycket, jag ska kidnappa grannens katt Spitfire, han gillar ändå mig så jäkla mycket. Vi satt och gosade ute på trappen idag, lilla bebis. Idag då? Fick "sovmorgon" till 11.00 ungefär och sen städade jag lite tills Crille vaknade, jag hade tänkt att vi skulle äta frukost tillsammans och sen kanske gosa lite innan han var tvungen att dra men såfort han gick upp så drog han. Så jag åt frukost själv, fixade mig och väntade på mamma. Sen bar det iväg till Ica Maxi, som vanligt! Efter Maxi så åkte vi hem och dumpade maten sen åkte vi till Hälla. Vi köpte en BH till mig som jag ska få i påskpresent, så fick jag strumpbyxor också eftersom alla mina har gått sönder. Jag gled in på H&M som vanligt och köpte ett par nya solglasögon (likadana som jag hade förra & förrförra året men alla de gick sönder) och ett diadem. Hade fått en "värdecheck" på H&M på 100 kronor så jag köpte ett diadem också, jag kommer ju typ aldrig använda det men men, kul grej.
Sen åkte vi och solade på solstudion ute på Hälla, fullt krig i mitt solarium för det flög in en jäkla fluga som jag försökte få död på X antal minuter. Jag vann kriget. Sen hämtade vi pappa på jobbet och gled förbi Skiljebo en snabbis. Nu funderar jag på att åka och köpa nyaste Cosmopolitan och kanske något gott. Imorgon blir det Tuna Park med pappa!
Hörs då //Lindeberg

Inga kommentarer: