torsdag 23 april 2009

Tainted love


Jag hittade en skiva från klassresan i sexan, sjukt bra musik. Tainted Love med Manson, möjligtsvis den bästa covern som någonsin har gjorts! Jag kom hem från skolan ungefär kvart i elva, har haft prov idag. Det kändes underbart att faktiskt förstå och kunna besvara frågorna som var med på provet. SNÄLLA låt mig klara det annars dör jag. Nej men, det skulle ju vara underbart att klara det. Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen är det bara att börja plugga på PBLen om hjälpbromsarna, däck och stänkskydd. Prov nästa torsdag igen, love it. Eller? Imorgon blir det i alla fall ut på vägarna och köra. Hoppas att jag får köra med Sandra för jag vill inte köra med Jensen... Det var en trevlig rast idag faktiskt, tror aldrig att jag har sett hela klassen så lyckliga förut, haha. Men Lotta har fått något om bakfoten, att jag och Sandra har snackat skit om henne? Bra. Men inte sant..

Nu blir det Manson, kaffe och tungboken. Igen. Ovanligt. BTW, jag ska ju fan se Manson i sommar! Hade helt glömt bort det. Och Slipknot. Fuck yeah! ;D

Inga kommentarer: