onsdag 1 april 2009

Där hjärnan tar slut där tar nävarna vid


Puh. Jag kom hem från skolan, åt lunch, drack några koppar kaffe och surfade runt lite. Sen satte jag mig ute i solen och försökte plugga på parkeringsbromsen, men jag hittade ingenting om det så jag gick in och Googlade runt lite men jag hittade ingen information så jag började med färdbromsen istället. Nu är min hjärna helt slut för jag har suttit här hela dagen och skrivit, jag har skrivit 2 sidor BARA om matardelen!! Jag är riktigt jäkla stolt över mig själv men nu är jag så trött i huvudet att jag knappt kan skriva ordentligt. Nu är det dags att ta det lugnt framför TV:n med min mamma för det förtjänar jag faktiskt.

Förresten har jag blivit helt kär i två bikiniöverdelar, det bästa med dem är ju att jag bara behöver köpa ett par bikinitrosor till dem eftersom båda är svarta. Ja, livet leker! Och imorgon får jag pengar, jag blir så lycklig.
Hörs då //Plugg-Lindeberg

Inga kommentarer: