måndag 27 april 2009

Dagen...

Har varit väldigt seg. Jag kom hem från skolan och skulle äta min "goda" matlåda med grillad kotlett, grillad kyckling och potatisgratäng. Jag har aldrig ätit potatisgratäng förut men jag trodde det skulle gå ner, ICKE. Det var bland det äckligaste jag ätit. Så jag åt upp min kotlett och sen värmde jag några plättar. Jag kollade på The Tyra Banks Show eller vad det nu heter, det handlade om en tjej som skulle sälja sin oskuld till den som gav mest betalt och som hon hade bäst kemi med. Alla i publiken blev helt upprörda och jag förstår inte varför, om hon vill göra det så är det väl upp till henne? Men sen blev jag lite äcklad när en som var med på budgivningen om hennes oskuld kom upp på scenen, han var väl typ 55-60 år gammal och såg ut som någon rik äcklig snubbe utan kompisar som ville ha sex med en ung tjej (hon var 22 år gammal). Men ärligt, om hon vill sälja den till den som bjuder mest så varför inte? De i publiken sa att hon typ kränkte kvinnor? Whot? Det är samma som de som säger att porr är diskriminerande för kvinnorna som är med? WHY?! De har ju ställt upp på det, de får pengar för att låtsasstöna i typ 15 minuter? Det är väl upp till var och en vad, hur och när man vill göra? Det är okej att någon vill bli t.ex. advokat men det är inte okej att någon vill bli porrstjärna? Alla får väl välja själva vad de ska göra med sina liv utan att folk ska bli upprörda och säga att det är diskriminerande mot alla kvinnor och att man får en fel bild av sex. DET ÄR FEJK?! Vad är det ni inte förstår. Jag blir så trött...

Men nu är det hockey, så F*ck off. Eller jag ska kanske kolla på balett istället eftersom jag är tjej och inte borde/får gilla hockey? Det är ju för killar. Bläh.

Hörs då //Lindeberg som tycker att alla borde få göra vafan de vill med sina liv

1 kommentar:

Lena sa...

Hahaha ne precis. Vi tjejer får ju inte titta på sånt skit.