fredag 17 april 2009

Sommar & sol, havet & vinden & doft av kaprifol..

Eller? Kommer inte ihåg hur den går men men.. Idag har jag kört lastbil *tuuutuuut* Fick köra med Jensen och Zana (lärare). Jag fick köra samma jävla vända som vanligt, vänster, vänster, vänster.. Så jävla tråkigt att köra samma jävla väg hela tiden! Men den mesta av tiden satt jag och bara gled med, jag fattar inte att Jensen fick köra så jävla mycket och jag fick köra typ en timme. Schysst. Men jag och Zana körde "gul-bil" så jag fick slå min lärare utan att bli anmäld för misshandel för en gångs skull, fick 5 slag i rad, haha. Lunchen spenderade jag, Sandra & Camilla ute i solen med tjejsnack, haha. Sen kom Andreas tillbaka från lunchen men han satt mest och höll käften. Jag har börjat gilla hela klassen som fan men idag störde jag mig rätt mycket på Jensen med tanke på att han gnällde på mig hela tiden och tyckte att han alltid visste bäst. Men så fick jag se hur han körde och jag tycker själv att jag är bättre än honom. Och så när vi slutade sa han: Förresten, du som bara har klarat ett prov, varför låter de dig gå kvar? Du borde ju inte få det eftersom det går dåligt, du måste ju få en varning i alla fall.
FUCK OFF! Har du något med det att göra?! Nej, dåså...

Efter skolan hämtade jag upp farsan på Hertz för han hade lämnat tillbaka hyrbilen, han har varit i Stenungsund sen i tisdags. Sen körde jag honom till jobbet för han skulle fixa lite saker och så hämtade jag upp honom 30 minuter senare. Gled förbi OKQ8 och såg Thalberg (snälla stanna i VIK). Efter det så åkte vi först till Östermälarstrand och åt årets första mjukglass (ja jag har svinont i magen nu) och sen åkte vi och kollade på bil. Ska kanske köpa en Corolla, woho, den är rätt skön. På vägen hem körde vi om en Ferrari, väl hemma drack vi kaffe. Intressant va?


Hörs då //Lindeberg

1 kommentar:

Lena sa...

Men vaah Idiot hur kan han säga sådär? Herregud va arg ja hade blivit på han!